Hvordan sikrer du struktureret og juridisk holdbar projektstyring af renoveringsprojekter fra start til slut?

Kom og bliv klogere på projektstyring af renoveringssager med særligt fokus på jura, dokumentation og digitalt overblik, når vi i samarbejde med Winsløw Advokatpartnerselskab inviterer til morgenevent torsdag den 22. maj 2025.

I renoveringsprojekter opstår der ofte udfordringer med kommunikation, manglende dokumentation og juridiske uklarheder omkring roller og aftaler, som ikke bliver ordentligt håndteret. Det kan hurtigt føre til dyre konflikter og unødvendigt tidsspilde.

Derfor er det afgørende at have en klar struktur og et korrekt aftalegrundlag allerede fra start.

På morgeneventet får du konkrete råd og anbefalinger til, hvordan du bedst muligt sikrer procedurer, struktur og dokumentation, samt hvornår og hvordan du bør involvere juridiske kompetencer i dit projekt.

Arrangementet henvender sig særligt til dig, som ejer eller administrerer ejendomme og andre aktører, der arbejder med eksisterende ejendomme.

Program


Tilmelding

Dato: Torsdag den 22. maj 2025 kl. 08.30-10.30

Sted: Rentemestervej 2B, 2400 København NV

Deltagelse er gratis. Tilmeld dig ved at udfylde formularen her på siden.

Har du spørgsmål til eventet kan du kontakte Mathilde Schjerning på mvs@pjp.dk