Hop til hovedindholdet

Peter Jahn & Partnere A/S logo

PJP Morgenevent: Projektstyring af renoveringer – jura, dokumentation og digitalt overblik


Dato og tid

Torsdag d. 22. maj 2025 kl. 08:30 til 10:30

Tilmeldingsfrist

Torsdag d. 22. maj 2025 kl. 08:30

Sted

Peter Jahn & Partnere A/S, Rentemestervej 2B, 2400 København NV Peter Jahn & Partnere A/S
Rentemestervej 2B
2400 København NV

PJP Morgenevent: Projektstyring af renoveringer – jura, dokumentation og digitalt overblik



Hvordan sikrer du struktureret og juridisk holdbar projektstyring af renoveringsprojekter fra start til slut?

Kom og bliv klogere på projektstyring af renoveringssager med særligt fokus på jura, dokumentation og digitalt overblik, når vi i samarbejde med Winsløw Advokatpartnerselskab inviterer til morgenevent torsdag den 22. maj 2025.

I renoveringsprojekter opstår der ofte udfordringer med kommunikation, manglende dokumentation og juridiske uklarheder omkring roller og aftaler, som ikke bliver ordentligt håndteret. Det kan hurtigt føre til dyre konflikter og unødvendigt tidsspilde.

Derfor er det afgørende at have en klar struktur og et korrekt aftalegrundlag allerede fra start.

På morgeneventet får du konkrete råd og anbefalinger til, hvordan du bedst muligt sikrer procedurer, struktur og dokumentation, samt hvornår og hvordan du bør involvere juridiske kompetencer i dit projekt.

Arrangementet henvender sig særligt til dig, som ejer eller administrerer ejendomme og andre aktører, der arbejder med eksisterende ejendomme.

Program

  • Kl. 08.30: Ankomst: Kaffe, morgenbrød og netværk

  • Kl. 08.45: Velkommen v/ Martin Daniel Nielsen, Partner, PJP

  • Kl. 08.50: Projektstyring med fokus på struktur og procedurer i renoveringsprojekter fra et byggeteknisk perspektiv. Hvordan bruger PJP digitale værktøjer til at skabe overblik og klar kommunikation v/ Martin Daniel Nielsen, Partner, PJP

    Kl. 09.10: Juridiske fokuspunkter ved projektstyring: Hvornår skal juristen involveres? Eksempler på typiske konflikter, faldgruber og gode råd til forebyggelse v/ Anne Støtt Hansen, Advokat (L), Partner, Winsløw Advokatpartnerselskab

  • Kl. 09.40: Kort introduktion til Plando Project – digital projektstyring, som sikrer klar kommunikation, struktur og dokumentation v/ Martin Daniel Nielsen, Partner, PJP

  • Kl. 10.00:Fælles debat og afslutning

  • Kl. 10.30: Tak for i dag

Tilmelding

Dato: Torsdag den 22. maj 2025 kl. 08.30-10.30

Sted: Rentemestervej 2B, 2400 København NV

Deltagelse er gratis. Tilmeld dig ved at udfylde formularen her på siden.

Har du spørgsmål til eventet kan du kontakte Mathilde Schjerning på mvs@pjp.dk

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Peter Jahn & Partnere A/S
Tlf: +45 27109071
mvs@pjp.dk

Kontaktinformation til arrangør

Peter Jahn & Partnere A/S
Tlf: +45 27109071
mvs@pjp.dk